Pervane motoru döndürüyor

arkadasim helikopteri havalandirdiginda sabit kalmasi icin eger tek pervane varsa kuyruktaki dikey pervanenin belirli bir devirde kalacak sekilde monte et donmeyi engeller..diger bir secenek ise 2 pervaneli bir helikopter 1. saat yonunde 2. ters istikamette donerek dengeyi saglar.bu durumda ileri ve geri gitmek icin kuyrukta bir pervane olmasi gerekir buda yatay olarak monte edilecek motoro yol verdiginde helikopter aldigi ivme yonune gore ileri yada geri gidecek...eger oldugun yukseklikte ve paralelde saga ve sola gideceksen bunun icinde helikopterine kucuk kanat takip uzerlerine yatay motor koyabilirsin kuyruktaki sistem gibi enerji verdiginde ivme yonunde helikopter hareket eder...yanliz sen motoru arada disli mekanizmasi olmadan direk pervaneye baglarsan ( ana pervane icin ) bu is olmaz ana motor devri degisecek ve ciddi bir devir gerekli...farzedelimki bu sekilde deneme yapmak zorundasin motor devrini ayarlama yapman gerekli...kolay gelsin bol sans...
 
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Anladım hepinize yardımlarınız için teşekkür ederim
 

Forum istatistikleri

Konular
129,227
Mesajlar
924,458
Kullanıcılar
451,601
Son üye
sinanakkuş

Yeni konular

Geri
Üst