D o l f TEK
Üye
- Katılım
- 9 Haz 2011
- Mesajlar
- 60
- Puanları
- 1
Evet bu cihaza uygun elektronik eklenerek bir sistem geliştirilebilir kontrol amaçlı kullanılabilir.
Diyelimki ölçtün , fark gördün.
Filanca tarafı falanca tarafından ince dedi ne yapacaksın ?
Çözümü mekanik olarak ara.
Boru ve içerisine bir şeyler tıkılması ile uğraştım , az çok çeşit gördüm.
Her şey , enjeksiyon + enjeksiyon kafası + kalibrasyon ve vakum hücresinin olduğu yerde biter.
Ocağın ısıları , hızı , vidası verimli çalışmalı.
Hurda mal daima sorun çıkarır !
Kafanın yapısı + ayarı çoook önemlidir !!!
İyi dizayn edilmemişse ne yapsan boş.
Ocaktan çıktığında ilk karşılaştığı soğutma suyu sıcaklığı + temas şekli çook önemlidir.
Tüm bunlara ek olarak çekici hızı ve stabiliteside önemlidir...
Bunlar elektronik olarak ölçüp geri besleme ile düzeltebileceğin bir şeyler değil !!!
Ancak belirlenen sınırların aşıldığını haber veren uyarıcı olarak ....
Kemal bey, anladığım kadarı ile plastik kalınlığını kontrol etmek istiyorsunuz ve bu plastiği döken bir motor var. Şimdi buna göre yapılmak istenen
1. Eğer plastik kalınlığı fazla / az olursa motor dursun.
2.Eğer plastik kalınlığı fazla / az olursa motor plastiğin kalınlığını doğru şekilde ayarlamak için geri besleme ile kontrol edilsin.
Ama galiba siz 1. şıkta tarif edileni istiyorsunuz. Doğru mudur?
Oto expertizlerinin araçların boyalımı/orjinalmi ölçümü yaptıkları digital cihaz senin işini fazlasıyla görür gibi.Çok ince boya kalınlıklarını bile ölçüp ikaz verebiliyorsa sana fayda sağlayabilir.Sanırım onlarda set değerleri de var, istediğin değerler dışında uyarı veriyor.