Şimdiii başka bir mesele ortaya çıktı .
(Öncelikle belirteyim bu makinenin yenisi 13 bin lira )
Bu sürücü devresi anahtarla beraber satılıyor ve fiyatı 800 lira imiş. Motor da 600 lira . 1400 lira ediyor . Başkada icinde değişecek bişey kalmıyor zaten . Buraya kadar baya makul. Mesele buradan sonra başlıyor şöyleki; batarya 4 bin, şarj aleti ise 3 bin , şanzıman vida kısmı 4 bin lira.
Toplamda 12.400 etti . Ulen gerisi demek plastik parası o da ediyor 600 lira. Böylece bulduk 13 bini
Batarya sarf olarak geçiyormuş ve garanti dışı degerlendiriliyor . Şanzıman vida kısmı kısmen garantili diyorlar.
Abi adamlar bildiğin batarya, şarj aleti ve şanzıman dan vuruyor... Vay anasını! Asıl para edecek olan malzeme ucuz çünkü makine çalışsın ki bol bol batarya şanzıman yesin mantığı heralde . Ecnebiler çok zeki vesselam...
Bende profesyonelim ya. Yönetici yazmasa kesin profesyonel yazardı orda
Epoksiyi kırayım dedim tırstım ustam