Bakın,bağlantıyı aküden almanızla,
Sigorta tablasından almanız otomobilin 12 voltluk dc. şebekesinin,istenmeyen voltaj değişimini pek değiştirmeyecektir.Çünkü aküden sigorta tablasına kadar gelen ana arter kabloları,takviye kablosu kadar kalın kesitte(Amperajlı) ve kısadır.Yani akü ve sigorta tablası arasında ektra bir kablo direnci düşümünden dolayı voltaj farkı doğması söz konusu değildir.Araba çalışırken veya stop halindeyken,voltaj düşümünün daha az olması,kalorifer motorunun en düşük kademesinde çalışmasıyla(Daha yüksek olan indüktif dirençle)cam açma-kapama otomatiğinin,araba stop halindeyken hiç çalıştırılmaması,araba çalışırken de nöbetleşe,yalnızca bir diğerini,sonra diğerini çalıştırarak,cam rezistansı var ve çalıştırılıyorsa,yalnızca araba çalışırken ve çok kısa süreli çalıştırılarak,çok güç çeken amfi benzeri cihazları(Eğer varsa),araba çalışırken veya dururken düşük volümde(Seste)kullanmak suretiyle voltaj düşümünü bir miktar azaltmış olursunuz.
Donanım iç yapısı olarak düşünürseniz eğer,şarj dinamosu çıkış bağlantılarının sıkılığı ve iyi irtibatının sağlanması,şarj dinamosu kömürlerinin bitmesi veya kısalmasıyla,düşük basınçla alternatörün rotor bileziklerine kısmen temas etmesi sonucunda oluşabilen voltaj düşümü üzerinde durulabilir.Kolay gelsin.