Elektrikli araç şarjı voltaj sorunu

Araçtan şarj akımı sınırlaması yapılabiliyorsa akımı düşürüp öyle deneyin. Togg'da benzer bir durumla karşılaşmıştık.
 
Hocam bildiğim kadarı ile şarj cihazı değil araç kendini koruma amaçlı şarjı kesiyor.Diğer ev tipi şarj cihazı da prizden şarjda 230 üstü şarj kesti çünkü

dökümanı incelediğimde gerlim koruma limitlerinin sabit olduğunu anlıyorum. 167V ile 440V aralığında sıkıntısız çalışabileceği görünüyor. program gereği ara ara şarjı kesiyor ve gerçekte hiç bi sıkıntı olmayabilir. müşteri hizmetlerini arayıp teknik sorumluya bi durumu anlatın isterseniz.
 
dökümanı incelediğimde gerlim koruma limitlerinin sabit olduğunu anlıyorum. 167V ile 440V aralığında sıkıntısız çalışabileceği görünüyor. program gereği ara ara şarjı kesiyor ve gerçekte hiç bi sıkıntı olmayabilir. müşteri hizmetlerini arayıp teknik sorumluya bi durumu anlatın isterseniz.
Şarj cihazı servisi ile mi görüşeyim
 
sonucu bizimle paylaşırsanız seviniriz.
kolay gelsin.
Görüştüm teknik servis ile cihaz gerilimi doğru dediğiniz gibi ama şarjı kesen cihaz değil araç diyor.Hakan bey ilgili birisi onda da aynı marka araçtan var.Diğer araçlarda pek sorun olmuyor voltaj değişimi ama Tesla bu konuda hassas diyor
 
Görüştüm teknik servis ile cihaz gerilimi doğru dediğiniz gibi ama şarjı kesen cihaz değil araç diyor.Hakan bey ilgili birisi onda da aynı marka araçtan var.Diğer araçlarda pek sorun olmuyor voltaj değişimi ama Tesla bu konuda hassas diyor

geri bildirim için teşekkür ederiz.

sarj cihazınında aşırı akım koruması var. gerektiğinde o da şarjı kesebilir.

şimdi yazacaklarım bi varsayımdır o yüzden lütfen kesin doğru olarak kabul etmeyin. dokumanda şebeke (hat) akımı ile şarj akımını net olarak ayırmış. yani şebeke gerilimindeki ani veya uzun süreli değişimler şarj akımını aşırı arttırabilir. bu akım ayarlanan sınırların dışına çıktığında şarj cihazı ya da teknik sorumlunun açıklamasına göre otomobil tarafından kesilebilir.
@rsimsek'in önerdiği gibi daha düşük şarj akımı seçip gözlemlemenizde yarar görüyorum. örneğin 13A'da bi deneme yapabilirsiniz.
 
Sanayi sitesinde sizde veya yanınızda kaynak makinası vs gibi cihazlar çalışyor mu ?
Elektriği ani dalğalı halde getirecek .

Sanayi kapandıktan sonra şarj denemesi ?
Yok kaynak makinası değilde şoklama makinaları ,kesim presleri,kuyu fırınlar, kompresörler olan bir sanayi sitesi
geri bildirim için teşekkür ederiz.

sarj cihazınında aşırı akım koruması var. gerektiğinde o da şarjı kesebilir.

şimdi yazacaklarım bi varsayımdır o yüzden lütfen kesin doğru olarak kabul etmeyin. dokumanda şebeke (hat) akımı ile şarj akımını net olarak ayırmış. yani şebeke gerilimindeki ani veya uzun süreli değişimler şarj akımını aşırı arttırabilir. bu akım ayarlanan sınırların dışına çıktığında şarj cihazı ya da teknik sorumlunun açıklamasına göre otomobil tarafından kesilebilir.
@rsimsek'in önerdiği gibi daha düşük şarj akımı seçip gözlemlemenizde yarar görüyorum. örneğin 13A'da bi deneme yapabilirsiniz.
Bende teşekkür ederim desteğiniz için.
Yarın şarj sırasında bunuda deneyeceğim
Peki şarjı bu şekilde mi yönetmeliyim?
Yani başlangıçta örneğin 13 A ile başlayıp voltaj arttıkça amperi düşürerek devam etmek gibi?
Bununla ilgili bir örneklem serisi önerebilir misiniz?
 
Son düzenleme:

Forum istatistikleri

Konular
130,069
Mesajlar
932,761
Kullanıcılar
453,064
Son üye
ElkMühAlpGlr

Yeni konular

Geri
Üst