merhaba arkadaşım..Bu tip arızalar genellikle ek yerlerinden kaynaklanıyor. Üç fazdan herhangi birinin eki kopmuş olabilir ve o fazdan akım geçişi olmaz. Eğer motor beslemesinde herhangi bir ek yoksa motor klemensini açıp sargı uçlarını ohm kademesinde U-X,V-Y,W-Z şeklinde ölçtüğünde sargı giriş ucları (u,v,w) ile çıkışlar (x,y,z) arasında direnç değeri görmelisin. Eğer herhangi bir ölçümde megaohm veya kiloohm okursan o sargı grubunda kopukluk var demektir. Bu yüzden o sargı grubundan akım geçişi olmaz ve motor iki faza kalır. Bir de kontaktör güç kontaklarında ve termik çıkışlarında bulunan üç uçta volt kademesinde ölçüm yaptığında ikişerli olarak kendi aralarında 380 V görmelisin. Bu konuda problem varsa o devre elemanını değiştirirsin.. BU ARADA SARGI GİRİŞ ÇIKIŞ UÇLARINI BULMAK İÇİN KLEMENSTEKİ KÖPRÜLERİ SÖK VE BUZZER KONUMUNDAYKEN BİRBİRYLE ÇIKIŞ VEREN ( ÖTEN ) UÇLARI BUL. BÖYLECE U-X, V-Y, -Z GRUPLARINI BULMUŞ OLURSUN.. KOLAY GELSİN...