yok ustam üstünde 3mf %5 450v ac yazıyor köprü diyot değil.Diktörtgen röle tipinde olan malzeme, KPC 35/600 köprü dıyot olmalı.Frenleme için gerekli olan dogru akımı elde etmek için gereklıdır. Ayrıca, köprü dıyot uclarında kondansatör baglıdır.
Arkadaşlar Merhaba
Dinamik Frenleme yapılırken motorun U W V uçlarına kapasitör(kapasitörler dikdörtgen röle tipinde) ve taş direnç dirençler birbirine seri bağlı koyulmasının sebebi nedir?
teşekkürler.Anlattığınıza göre motora kondansatör bağlanmış. motorlar indüktif yük çekerler bunu dengeleye bilmek için motor gücüne göre kondansatör bağlanır. Dinamik frenlemede Zeybek Hocamızın belirtdiği gibi doğru akım kullanılır. Bildiğim kadarıyla taş dirençler motor enerji kesildikten sonra kondansatörleri başaltmak için kullanılıyor.
Kondasatörü ve Taş firenci AC sürücü çıkışına koysak sürücü rejeneratif fren yapıyor motoru daha iyi durdururmu?Anlattığınıza göre motora kondansatör bağlanmış. motorlar indüktif yük çekerler bunu dengeleye bilmek için motor gücüne göre kondansatör bağlanır. Dinamik frenlemede Zeybek Hocamızın belirtdiği gibi doğru akım kullanılır. Bildiğim kadarıyla taş dirençler motor enerji kesildikten sonra kondansatörleri başaltmak için kullanılıyor.
Motora bagli iki adet disli var arasindan plastik geciyor yuk yok diyebilirim.0.75 kw surucude 0.75Bir ara invertörlerle çalışma imkanım oldu. Ama hiç bu kadar kısa aralıklarla çalıştırmadık. Zaman çok kısa bu konuda üretici firma ile irtibata geçseniz daha iyi olur. Motorun gücü ve yükü hakkında bilgi verirmisiniz?