Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba, malesf kablo kesitleri bir çozum olmadı iç donanım i 10 luk kablo ile Panel ve kontrolcu arasına ise 1,5+2,5 mm2 lik iki paralel kablo kullandım.
2*40watlik floresani denedim ateşliyor ama yakmiyordu güç altındayken ölçü aleti ile çıkışlara baktım voltaj dalgalanması oluyordu 235-139-220 genelde 220 civariydi bazen ise 1 olup geri geliyordu. Şarj aletini bagladim telefonu şarj ediyordu.
Daha sonra ise yine inveretrin üzerindeki kırmızı ışık yandı ve çıkışlardan voltaj okunmadi.
Akunun bostaki voltajı ise 13 volt civarındaydı . ve akuyu dediğim gibi sıfır aldım yalnız aşağıdaki fotoğrafta da görüleceği üzere şarj çubuğu 1 tane ydi ve o şekil şarj ediyor.
Aşağıya sistemin resmini çektim koydum bakabilirsiniz çekilen fotoda dedigim gibi su an inveter çıkışlarından gerilim alamiyorum .
Aslında inverterim paketi açıp sisteme bagladigimdan beri aynı şeyi yapıyor ben sorunu araştırırken akü uclarini yanlış bagladigimdan inverter calismadi bende inverterin içimdeki sigortayi degistirdim ama yine calismayinca tamire yolladim ve geri geldiği şekil aynı ilk aldığım gibi.
Bana araba akusunde taktik denedik calsti oldu diyorlar akün boştur 16 saat beklesin öyle dene dediler. Ben zaten sıfır aku aldım denedim yine aynı.
Araban varsa arkünü invertör satan biyere götür orda başka invertörle dene kökten çöz işi ama kablo kalınlığı ve uzunluğu önemli çalışırsa demek invertör bozuk
Aslında bu bölgede yenilenebilir ile uğraşan ve satan bulabilmek yok yani, sizlerin yardımlarına basvurmamin sebebi de bu. Ama yarın aracin akusunde bağlayıp invertoru denemek istiyorum bir tavsiyen var mı?