kaçak akım sürekli atıyor

test
Uzatmayla set üstü ocağı başka bir prizden denedim yine aynı sonuçu veriyor. Bağlant linyesi mutfak aynı değil. Ocakta problem var.

Şunu demek istiyorum. Herzaman kaçak akım rölesi yada tesisat suçlu olmaya bilir. Kullandığınız elektrik cihazlarıda problem çıkabilir. Onun için aklınızın bir köşesinde bulunsun
:confused:
 
Son düzenleme:
diyotları patlak veya direnç fazla geliyordur direç düşürücü veya dengelemek için diyot at
 
Ups ve bağlı plc nizde ısınmadan dolayı genleşen iletkenlerin şaseye teması sonucu olabilir bence yalıtkanlarınızı kontrol edin.
Asansör tesisinde atan kacak akım lar için eğer asansör kumanda panonuz 2006 dan eski ise bazı sistemlerde kumanda panosu içinde nötr ve toprak şöntlenmiş durumda bu durumda doğal olarak kak tutması imkansızdır.
 
merhabalar arkadaşlar sizlere bilgimin yetiği kadarıyla k.a.k rolesi ile şünü soyleye bilirimki asekron ve sekron motorlarının çalıştığı yerlerde kacak akım koruma düzgün çalışmaz hatta hiç calışmaz diye bilirim çünkü notur.ü kullanmadığınız için (--- ölçü aleti ile çalışıldığında k.a.k atmasının sebebi ise kullanmış olduğun ölçü aleti pili yanı enerji veriyorsun ters akım . ondan dolayı atıyor k.a.k. çünkü k.a.k cok küçük ma de koruma sağlıyor.
 
hocam ne kadar tesis yaptıysam %90 ına yakım bu roleyi kullandım ve mantıklı kurduğunuz zaman tesisatlarınızı size sıkıntıdan çok fayda sağladığını göreceksiniz ayrıca ben ne kadar motor bağladıysam motorlarda izalasyon sorunu yoksa sargılarında ömür boyu sıkıntı yaratmaz.
 
zaman biraz geçmiş ama bilgi babında söylemek isterim dc kaçak akımı olan bir cihazın ac tip (kar) sine bağlanması sonucu elektromanyetikröle ya duyarsızlaşır yada mıknatıslanır.bunun sonucu sistemde sık sık açma olacak yada algılamama olacaktır.sende asansör çalıştırıyorum diyorsun. asansör motorları frenli motorlardır bobinleri dc voltla beslenir.birde sistem nötr ve topraklama birbirine bağlıysa (kar) tutmaz
 
asnsöre giden kablonun izolesinde soyulma olmuş olabilir
 
asnsöre giden kablonun izolesinde soyulma olmuş olabilir
vvvf sürücü varsa onlar yüzünden atabiliyor.Eğer vvvf sürücü kullanıyorsanız 300ma lik kaçak akım kullanabilirsiniz yasa buna izin veriyor fakat kabin aydınlatma fan emniyet devreleri (arkel kartlarda 1f diye tanımlanan rumuz ) vs. hemsini ayrı bir 30mal ik kaçak akımdan(1 faz bir nötr)beslemeniz gerekmektedir.
 

Yeni mesajlar

Forum istatistikleri

Konular
130,038
Mesajlar
932,453
Kullanıcılar
453,006
Son üye
elko06

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst