Optimum Tu 2004 V

IMG_20180408_194426.jpg
Öncelikle daha fazla resim gerekli, trafoyu ve diğer işaretli terleri gerilim kademesinde ölçüp değerleri yazın, bu kartın besleme kısmından oluşmuş altındaki kartı da görüntüleyin.
 
Switch iki türlü çalışabilir, ikisini de denemeniz gerekiyor. İki uç birbirine değerken veya ayrıkken.
Şimdi ayırarak denedim yine çalışmadı. :( Muhtemelen çok basit bir yerde basit bir sorun var ama bulamıyorum. Yotube den araştırma yapıyorum. Direk dc motordan çıkış yaparak hız kontrol ünitesi nasıl toplanması neler kullanılması gerekiyor. Sağlamlığından emin olduğumuz bir tek motor var. 600 watt motora hız kontrol ünitesi nasıl bağlanır, ne gerekli onu araştırıyorum. Bu resimde görüldüğü gibi burada bir zımbırtı daha var. Bu nedir, ne işe yarar bunda arıza olabilir mi. Optimum servisi 1 km kadar uzağımda. Ama kendi işimi kendim görerek sistemi, arızalarını, çözümlerini öğrenmek , kendim tamir etmek istiyorum.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20180408_194346.jpg
    IMG_20180408_194346.jpg
    233.3 KB · Görüntüleme: 20
O trafo. Muhtemelen ileri geri kontaktoru ve dijital gostergeye güç sagliyordur.
 
Üzerinde EMI yazar emi parazit filtresi olarak da bilinir, B2RW-6AC yazıp arattım ama bilgi çıkmadı.
 
Sizin kapasitörlerde (silindirik yapıda) görünmüyor, genelde arıza halinde üst kısmında dışarı doğru şişme oluşur.
 
Ekli dosyayı görüntüle 44763 Öncelikle daha fazla resim gerekli, trafoyu ve diğer işaretli terleri gerilim kademesinde ölçüp değerleri yazın, bu kartın besleme kısmından oluşmuş altındaki kartı da görüntüleyin.
Multimetre üzerindeki sekman görüntüsüne benzer kısma getirip ölçtüğümde resimdeki değerler çıkıyor. Veğri ve düz çizgi üzerine getirdiğimde hepsi 000,0 çıkıyor. Hocam Multimetre kullanmayı bilmediğimi belirtmiştim, siz gerilim ölç deyince ben 1-2 saatlik video izlememe rağmen multimetrenin hayat hikayesini anlatan 15-20 dk lik videolardan tam birşey anlamışta değilim. Çözebildiğim bu kadar. Ölçüleri benim multimetre üzerindeki şu konuma getirde ölç derseniz daha çabuk sonuç alırım. İnanın o işaretlerin hangisi gerilim hangisi drenç anlamıyorum. İlkokul 1. sınıfa daha başlamamış bebeye gösterir gibi fasülye örneği verirsek daha seri anlarım. :D
Untitled-1-Recovered.jpg
IMG_20180409_213104.jpg
IMG_20180409_213117.jpg
IMG_20180409_213312.jpg
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Untitled-1-Recovered.jpg

Ölçü aleti üzerindeki simgeleri de çalışmaya çalıştım, dikkatli şekilde ölçün bi deneyin bakalım.

IMG_201.jpg

RV etiketli elemanı diyot simgeli düdük kademesinde ölçün sağlamsa ötmesi gerekir sanıyorum, beyaz parça direnç üzerindeki yazıyı ekleyin 10-190 arası yazarsa ohm kademesinin en küçük biriminde ölçün (sekman işaretli Omega sembolü) :).
 
Bendeki motor bağlantıları bu şekilde belki yardımcı olabilir.
1523312417199.jpg
1523312432478.jpg
1523312463721.jpg
 
Ekli dosyayı görüntüle 44774
Ölçü aleti üzerindeki simgeleri de çalışmaya çalıştım, dikkatli şekilde ölçün bi deneyin bakalım.

Ekli dosyayı görüntüle 44775
RV etiketli elemanı diyot simgeli düdük kademesinde ölçün sağlamsa ötmesi gerekir sanıyorum, beyaz parça direnç üzerindeki yazıyı ekleyin 10-190 arası yazarsa ohm kademesinin en küçük biriminde ölçün (sekman işaretli Omega sembolü) :).
RW simgeli zembereği düdük kademesinde ölçtüm, tık yok. Ölçüm aleti 0,L gösteriyor. OMG yani sekman simgesinde ölçtüm 06,26 gösteriyor. Ölçümleri makineye elektrik vermeden yapıyorum. Düdük kademesinde, cihazın uçlarını birbirine değdirdiğim de cihaz göstergesi 000,0 yazıyor ama yine ötmüyor.
 
diyot ölçümünde doğru polarize etmeniz gerekli ölçüm aletinin kablolarını ters değrip deneyin
 

Forum istatistikleri

Konular
129,073
Mesajlar
923,033
Kullanıcılar
451,360
Son üye
warlock4157

Yeni konular

Geri
Üst